07 December 2015

Produk Mary Kay Dan Testimoni



Set penjagaan wajah ni diperkaya dengan ekstrak Silkymarine dan buah Luo Han Guo


Hai semua readers, 
Wawa nak kongsikan pengalaman menjadi pengguna Set Botanical Effect ini. 
Jom baca!

       Sebelum menggunakan produk ni, saya ialah pengguna  satu jenis produk tempatan yang  contain 2 Krim (Siang kuning dan malam putih) dan seketul sabun. Reason mengapa saya mahu mencuba set B.E ialah #1. Produk yang saya pakai tu tak tahan lama..bila sabun dia kena air cepat je cair. #2, kerana budget.. satu set boleh tahan dalam 2 bulan sahaja.. sedangkan harganya RM90++. Dan yang ke#3, saya perasan bila saya pakai produk tersebut, memanglah kesannya seawal sekali je pakai..memang cantik dan glowing tapi itu hanya sementara..hahaha.. lepas tu dah tak cantik dah. Muka jadi kusam, tegang dan kesat macam cermin. 

     Mei 2015, saya tengok rakan saya kerap post di FB wall dia, kulit muka dia sebelum memakai produk Mary Kay dan selepas (Gambar di bawah ni) .Sekarang ni dia  Sales Director Zaitonnisak (Beby) dalam Mary Kay. Setahun lebih jugak dia involve dalam Mary Kay.. part time tau sebab dia English Teacher..Ok back to the story. Lepas tu saya pun berminat nak try produk ni.  Dalam tempoh pakai tu.. memang agak bosanlah kan.. sebab perubahan nak nampak tu sangat lambat. Tetapi saya terus pakai sehinggalah jerawat saya yang tertanam dalam pipi .. sudah berkurun lama di di situ telah timbul, keluar dan pecah. 

Testimoni Sale Director Zaitonnisak sebelum beliau menyertai Mary Kay. 

#1. Botanical Effect Kulit Berjerawat (11 bulan)

Testimoni kulit jerawat batu dan berdarah.
#2. Botanical Effect Kulit Berjerawat(9 bulan)

#3. Botanical Effect Kulit Berjerawat (3 bulan) 




Aim saya.."SAYA NAK CANTIK...UNTUK DIRI SENDIRI... BUKAN ORANG LAIN! 

Ini testimoni dari saya pula. Boleh nampak kulit kering kusam saya itu.


#4. Botanical Effect Kulit Kering & Serum Jeragat Melacep (5 Bulan)
Gambar 1 : December 2014
Gambar 2 : August 2015
Gambar 3 : Februari 2016

#5. Testimoni Serum Jeragat Melacep (2 minggu)

#6. Timewise Microdermabrasion (Kulit Jeragat dan Meminimakan Pori)

#7. Lip SPA


#8. Timewise Cleanser

#9. Botanical Effect Kulit Normal F2 Set
#10. Mary Kay Liquid Foundation (Matte)


#11. Botanical Effect dan Hydrating Gel Untuk Kulit Berjerawat

#12. Botanical Effect untuk kulit Normal 

#13. Botanical Effect 

#14. Timewise Liquid Foundation (Matte)


#15. C.C cream Mary Kay Terbaik


#16. Mary Kay Men (Penjagaan Kulit Untuk Lelaki)

#17. Mary Kay Products

#18. Timewise Miracle Set (antipenuaan)

klik link ini untuk sambungan testimoni http://cantikbersamawawamk.blogspot.my/p/testimoni.html

4 comments :

Unknown said...

Saya baru pakai 2 minggu mk melacep tapi macam nak putus asa dan pakai produk lama semula sebab kulit jd tak cantik licin macam sebelum ni. Rasa tak sabar sb kesan mmg lambat dan berharap mk akan bg kesan baik sama mcm testimoninya. Agak2 lmbt lg ke kesannya nak nampak ni?

wawa zack said...

salam sis, sis kena rujuk consultant yang handle masalah sis semula, tapi dari experience saya..saya akan bg botanical effect dahulu barulah melacep full set. Sis kena faham selapis kulit hanya akan renew 28-30 hari. Kalau sis tak kisah.. boleh beri saya detail kulit sis sebelum ni dan hantarkan gambar kpd no whattsup saya 0148640173

wawa zack said...

salam sis, sis kena rujuk consultant yang handle masalah sis semula, tapi dari experience saya..saya akan bg botanical effect dahulu barulah melacep full set. Sis kena faham selapis kulit hanya akan renew 28-30 hari. Kalau sis tak kisah.. boleh beri saya detail kulit sis sebelum ni dan hantarkan gambar kpd no whattsup saya 0148640173

Unknown said...

Assalam sis betul utk permulaan kna pakai ubat jerawat , cleanser lumivie dn pelembap.. Yg jual mary kay bgtau

Copyright to WAWABIZZLIFE
Designed by UMIESUEstudio 2016