15 March 2016

STARTER KIT- PELUANG DALAM MARY KAY


Assalamulaikum dan hai semua... sebagai wanita/ lelaki yang menjaga kebersihan, kesihatan dan kecantikan kulit haruslah juga menjaganya dari luaran. Ini kerana kita terdedah dengan pelbagai persekitaran dan juga sinar matahari hampir setiap hari. 

1. MAHU MENGGUNAKAN PRODUK MARY KAY??

Saya ingin berkongsi dengan anda tentang peluang sebagai pengguna produk Mary Kay. Ada dua cara untuk mendapatkan produk ini. 
         i)  PERTAMA adalah dengan MENGHUBUNGI SAYA,saya Perunding Kecantikan Mary Kay yang bertauliah. Ini kerana saya telah dilatih dan dianugerahkan sijil kelayakan. Saya dapat membantu anda dalam proses mengenalpasti keperluan anda dan mengesyorkan produk yang terbaik untuk anda mendapatkan kulit yang sihat. 
        ii) KEDUA adalah dengan menjadi sendiri perunding kecantikan untuk diri anda. Daftar Mary Kay hari ini dengan MENGHUBUNGI SAYA segera!. Dan saya akan ajarkan anda bagaimana menjadi pengguna yang lebih bijak. Dengan sekali pembelian sekurang-kurangnya RM555 dalam tempoh 4-6 bulan [ini ialah cadangan saya sendiri- tidak berkaitan lain-lain perunding], anda layak mendapat diskaun sebanyak 30%. Ia sangat di syorkan bagi para pengguna yang banyak menggunakan produk Mary Kay. Selain itu, anda juga boleh berkongsi pembelian ini dengan rakan/saudara sekeliling anda. Jangan lepaskan peluang ini!!! 

Terdapat 2 jenis STARTER KIT apabila anda mula menyertai Mary Kay. Dengan pembayaran sebanyak RM250, apa yang akan anda terima ialah suatu yang menguntungkan. Nilai barangan di dalam ini sebenarnya ialah hampir RM600. Bayaran tersebut ialah untuk STARTER KIT RM200 dan Kursus ESRS (RM50). PASTIKAN  pilihan starter kit anda ialah tepat dengan keperluan anda.

2. MAHU BERBISNESS?? ATAU MENJADI SEORANG PERUNDING KECANTIKAN?

        i) Berbisnes tanpa ilmu ibarat, berjalan di dalam gelap tanpa panduan cahaya. Anda akan meraba-raba dalam kesesatan. Di dalam Mary Kay, perunding kecantikan juga dibimbing oleh rakan-rakan sisterhood, terutamanya dari Unit anda bernaung. Selain itu, banyak kelas yang ditawarkan di Mary Kay Beauty Center. Semua kelas yang diadakan di Mary Kay Center adalah PERCUMA



Starter Kit 1 : TIMEWISE STARTER KIT (bayar RM200) 
                    

Starter Kit 2 : BOTANICAL EFFECT STARTER KIT (RM200)


PENTING *** ESRS - Kelas Kecantikan Step to Reach Success [RM50]




Mendaftarkan diri ke KURSUS kecantikan ESRS anda dalam tempoh 3 bulan selepas menyertai Mary Kay adalah amat penting. Ini kerana selain ilmu tentang penggunaan produk skin care dan make up asas , anda juga di ajar tentang membina perniagaan sendiri bersama Mary Kay. SIJIL yang melayakkan anda sebagai PERUNDING KECANTIKAN BERTAULIAH akan dianugerahkan kepada anda. Yang bestnya anda akan dapat Vaucher bernilai RM200 beserta hadiah-hadiah lain. Selepas 3 bulan, anda masih boleh menyertainya, tetapi vaucher tidak akan diberikan. Rugiiiii!!! apa tunggu lagi?

Sempena bulan KEMERDEKAAN MALAYSIA, 20 orang yang terawal MENYERTAI MARY KAY pada bulan OGOS 2016 ini dan juga mengaktifkan akaun pembelian anda, akan mendapat mana-mana satu Mary Kay At Play EyeColour yang cantik ini secara PERCUMA!!! Cepat hubungi saya.. kemungkinan anda adalah orang bertuah tersebut!
*** 

HUBUNGI SAYA SEGERA !!!
WAWA ZACK 

014 - 8640173
014 - 8640173
014 - 8640173



No comments :

Copyright to WAWABIZZLIFE
Designed by UMIESUEstudio 2016